Mercan28 hayır nişan denilen şey bazen akıntı gıbı de gelebilıor kan şeklinde de olabılıor ben ilk kızımda 38 de doğum yaptım sabah uyandığımda resmen adet oluyor gıbı kanamam vardı bence siz dr A gıdın hemen nette yazıor zaten Nisan nasıp bısey herkeste farklı