Mihri3503 Görümcemin 3 çoçuğuda tepecikte doğum yaptı ve şaşkınlık verici ki aşırı memnundu ilgi alaka .. görümcem çok iyi niyetli herşeyden memnun olan bi insan olduğu için o farklı bide aşırı şanslıdır hastane doktor konusunda iyi ebelere drlara denk gelmiş