Kubragb birşey demiyorlarsa yoktur rahat ol sesler tedirgin ediyor ama herkeste çıkıyor kıpırdayınca değişiyor filan bişey olsa söylüyorlar zaten ben hissediyorum bebek toplanıyor sımsıkı kendini bırakıyor gibi bir his ama o rahimin kasılması sonucu oluyormuş bazen sancı da vuruyor bazen o şekilde kasılma oluyor o kasılmalar olurken bebeğin hareketleri hissedilmiyor zaten nedense bişeylerin yolunda gitmediğini farklı olduğunu hissediyorsun yani