Tgbsker Kizĺar 38+3 hamileyim yaklaşık 2 haftadir sol kaburgam sanki kırık gibi nefes alamıyorum yatamıyorum cok acıyor ağlatıyor o derece varmı aynı sorunu olupta çözüm bulan
Babydream Tgbsker 31 haftalığım aynı sorun bendede var kaburgam çok batıyor doktora sorduğumda normal demişti bir çözümü yok malesef uzun süre oturmayın arada bi yatmanız gerekiyor çözüm sadece bu
Aysenes2702 Tgbsker benimde sol arka kaburgam çok fena magnezyum felanda çok işe yaramadı tabi belki sende yarar bünyeden bünyeye değişir sonuçta. Ben pek çözüm.bulamadim eşime yağ ile masaj yaptırıyorum sert bastırarak rahatlıyorum biraz.