Kızlar merhaba 32 haftalık gebeyim göğüsümün altında aşırı şekilde pişik gibi bi şey var acaba çatlaktan mı dedim doktoruma sordum. Badem yağı kullan dedi kullandım fayda etmedi pişik kremi kullanmaya başladım o da kısa süreli olarak azaltıyor yine başlıyor kaşınma yanma şeklinde bu durumu yaşayan bi çözüm bulan varsa ne olur yazsın perişan oldum artık 😔😔