HamduSena onun bu dünyada tanıdığı güvendiği bildiği sadece siz ve memeleriniz.İlk 3 ay sürekli gak dese meme Guk dese meme.İlk 3 ay herşey Bebeğin istediği gibi olmalı.Sling edinin.Hep koynunuzda kalsın.Sadece doymak için emmez ki bebek.Kendini güvende hissetmek için size ihtiyacı var.Evet mutlaka çok zor olmalı ama emin olun geçecek.Şimdi emzik verirseniz yakın zamanda meme reddi yaşayabilirsiniz.Anneliğiniz hayırlı olsun.Güle güle büyütün.