Ormanmeyveli Sahurdan sonra aşırı enerjik olanlar😂😂 gün içinde ya da uyandığımda asla bu kadar olmuyorum şuan istanbula kadar yürüyebilirim😂😂 ama geceyi karanlığı çok seviyorum yaaaa🤩🤩🤩
Deletedmom_110 Ormanmeyveli bende burdayımmm😅😅oruç tutmuyorum eşime sahurda eşlik ediyorum sonra gün doğana kadar uyuyamıyorum 😅
Yaseminf Ormanmeyveli ben de eşimi sahura kaldırıyorum. Eşim sahurun yapıp ise gidiyor. Oruç tutmuyorum ama sahur yapıyorum sonra gün aydinlanana kadar belgesel izliyorum koltukta uyuya kalıyorum
uraz_ve_annesi- Valla bende öyleyim 😂 gece uykusu önemli falan diyorlar ama ben gündüz uyumayı daha çok seviyorum bilmiyorum ne zamana kadar böyle gider ama inşallah doğumdan sonra da bu saatler bebeğime karşıda bu kadar enerjik olurum 😂
alimerve uraz_ve_annesi- inşallah inşallah bak ben haaaalaa geceden beri 5. Kez uyanan bebemi sallıyorum deli dana gibi dönüp duruyo ağlıyo uyanıyooo benim yerime uyuyun 😊😂
Deletedmom_110 Ormanmeyveli ben 6 ya kadar burdayım sonra biraz instaya girdim az önce uyandım neler olmuş bitmiş buryaa girdim 😅 Daha uyanmazdim da komşum sağolsun aradı ondan uyandım