icran_1934 Merhaba kizlar belden uyuşmalı sezaryende sakinleştirici yapıyorlar mı devlette doguma cok az kaldı ve çok korkuyorum zorunlu sezaryen benimki lütfen bilgisi olan cevaplar mı 🙏🙏
Aysencim icran_1934 bende cok korkuyorum canım 2. Doğumum olacak nasipse 16 gün sonra. Doktora dile getirdim korktuğumu, sakinleştirici yaparız korkma falan dedi ama özel bu hastane devlet yapıyor mu bilmiyorum
okuyor icran_1934 ben ebeye sordum. Bebeğe geçtiği için yapmıyoruz, doğar doğmaz kendinde olması gerek dedi. Bebek dogduktan hemen sonra anneye gerekirse sakinleştirici yapıyoruz dedi.
icran_1934 Aysencim Aysencim aynen benim de ikinci canım ilkinde doğum sancım vardı iki gün cektim o yüzden hiç bişey hatrlamyorum ama suan çok korkuyorum allah hepimizin yardımcısı olsun çok zor
icran_1934 okuyor inş yaparlar gerçekten çok sitresli bi durum yoksa kalp kırizi geçirmek istemiyorum allah yardımcımız olsun inş