SimgeTuna Sonunda doğurdum 39+4te epiduralli suni sancılı normal doğum yaptım ennn kısa zamanda hikayeyi yazacağım.. evlat ne tatlı şeymiş arkadaş😄
Nurakin077 SimgeTuna ay darısı başıma 35+3 den yazıyorum. Çoook sevindim bunu yazdığına göre keyfin yerinde taze anne 🐣❤️
Kumdurder SimgeTuna gözden korkulacak gibi gözüküyor doğum ama kucagina aldigin zaman can yavruyu hersey unutuluyor alllah anali babali büyütsün
northandmother SimgeTuna Yarabbi maşallah rabbim korusun sizleri ❤️ darısı inşallah bizim başımıza 🧿❤️❤️
SimgeTuna Nurakin077 hem de çook 9 saat önce doğum yaptım şimdi uyuyor yanımda yavrucak😄allahım bekleyen herkese nasip etsin en hayırlı doğumları🙏🏻🙏🏻
SimgeTuna Kumdurder doğru diyorsun doğumu unutmamak için eşime her şeyi ezberlettim amin allah razı olsun😌
SimgeTuna Nurdrmz_24 yok kuzum kendi sancım başladı ama doğum için yeterli gelmedi 4 cm de kaldı açıklık o yüzden suni sancı aldım
2tospikannesii SimgeTuna hayırlı olsun canım bende akşam 9 da doğurdum suni sanci ile suyum geldi sabah geldiğimde 0 açıklık 0 sancı idi 🤭
SimgeTuna 2tospikannesii benim suyumu hastanede açtılar😄 bebişlerimizin doğum günü aynı sağlıkla büyüsünler inşallah 🤗🌸
Asil28 SimgeTuna hayırlı olsun sağlıkla büyüsün. Bizde oğluşumla 37+4 olduk elimiz kulağımızda bekliyoruz. İkinci hamileliğim ilk bebeğim olacak inşallah 🙏 yarın kontrolüm var bende epidural normal istiyorum tabi şartlar neyi getirir bilemiyorum. Çatı muayenem de var yarın. Epidural nasıl bir şey ?
SimgeTuna KADER743 eve dönünce güzel bi uyku çekeyim yazıcam hepsini doğum 24 saat sürünce uzun uzun yazamadım burda😄
SimgeTuna Asil28 Belinden bi kateter takılıp ağrı kesici veriliyor, sancıları vs ağrı olarak hissetmiyorsun kasılıp geçtiğini hissediyorsun sadece gerçekten normal doğuma inanılmaz yardımcı bişey olmasa napardım bilmiyorum
Asil28 SimgeTuna anladım canım haftaya çarşamba günü çatı muayenemi yapacak doğumun türüne karar verecek. Olurda normal olursa epidural isteyecem