Birgebeee uraz_ve_annesi- canım yakın zamanda abimi kaybettim onun adı Bilal o yüzden koymak istedim…
uraz_ve_annesi- Birgebeee o zaman sormanıza gerek bile yok gayet iyi mekanı cennet olsun inşallah başınız sağ olsun
Birgebeee zeyel_sena çok teşekkür ediyorum ben de alısmasmadigim için sürekli tekrar ediyorum insanlara soruyorum işte
zeyel_sena Birgebeee rica ederim. Koymaya kesin karar verdiğiniz zaman sık sık tekrar edeceksiniz zaten, böylece hem siz hem de çevrenizdeki herkes bebek doğmadan bu isme alışmış olacak 🙂