Kızlar günde 2 tane mide bulantısı hapı alıyorum. Buna rağmen iki saat arayla istifa ettim. 9+1 haftalığız. Acaba normal mi yoksa bebeğe bir şey mi olmuştur acile gitmeli miyim?
Akşam yediklerim salatalık peynir fazla bir şey yiyemiyorum bulantım olduğu için. Benim gibi böyle bi durum yaşayan oldu mu?