DerinKoss Amin inşallah, ben karar verdim hangi çikolatayı magnetleri yaptıracağıma ama daha sipariş veremedim hayırlısıyla bi vereydim 🤣🌸 benim doktorum 38 e kadar normal doğurmazsan direk sezeryana alırım bekletmem dedi nedenini bilmiyorum ama, Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza ❤️