Deryayvz ben de 24+3 teyim geçenlerde oldu lekelenmem hatta yeni değil ilk 8. Haftada olmuştu sonra 17. ve 20. Haftadamda da oldu her seferinde doktora gittim bebekte bi sorun yok ağrım yok doktorum miktarı az oldukça ve uzun surmedikce olabileceğini soyledi tabi ki yine de önlem almak gerekli lekelenme olduğu sürece progestan kullanıyorum bitince bırakıyorum eğer geçmez ve artarsa muayene edip bakılacak hayirlisi insallah