Bende kullanıyorum ama gyno ferro sanol yazmıyor benimkinde..bende de yaptı bulantı bende sabah 8 gibi içiyorum sonra uyuyorum 10da kalkıp kahvaltı yapıyorum..eğer uyanık geçirirsem midem çok bulanıyor kendi kendime böyle bişi buldum hemde zaten o ilacı içtikten sonra çay peynir vs yememek gerekiyor o yüzden 2 saat ara veemiş oluyorum