Kızlar 26 haftalık hamileyim 10 gün sonra yurt dışına taşınacağım buradaki kuaförüm çok iyi çok memnunum kendisinden ve 2 sene izine gelmiyorum gitmeden boyatmak istiyorum saçlarımı yurt dışında kendime uygun kuaför bulmak derdini anlatmak zor. Ama bebeğe bir zararı var mı yok mu bilmiyorum ilk aylar iyi değilmiş diplere girmeden havalandırılan bir ortamda yapılsa risk var mıdır aramızda yapan annişler var mı???