Handannn35 Kızlar göbeğmn üst kısmında isilik gibi döküntüler var ara ara kaşınıyo devamlı bio oille falan nemlendiriyorum havalarda daha aşırı sıcak değil neden oluyo olabilir magnezyuma başladım magnorm diye o mu yaptıki yaşayan varmı?
1canibrahim Handannn35 benimde öyle ve şuan aşırı kaşınıyor. Uyutmadığı için foruma aratmaya geldim. Ben bir şey de kullanmıyorum göbeğimin etrafı aşırı kaşınıyor 😢 ne yapabilirim şuan çıldırmak üzereyimQ
Gaer25 Handannn35 maalesef bio oil bende aynı etkiyi yarattı. Kullanmıyorum artık onun yerine hindistan cevizi yağı kullanıyorum geçti karnımda çıkan şeyler ve kaşıntı
linsmea Handannn35 bence doktorunuza söyleyin veya bir dermatoloğa gidin, herkesin süreci farklı ilerliyor
Handannn35 1canibrahim kızarıklık varmı eğer yoksa çatlıcağı için kaşınıyodur nemli tutsan iyi olur aslnda
1canibrahim Handannn35 var küçük kırmızı etrafı. Bio oil kullanıyorum sürekli nemli tutuyorum vazelin sürüyorum ekstra. Bu olayı yaşadığım geçen haftaydı hemşire baktı çatlak yok demişti ama. O günden bu yana devam ediyor. Nette araştırdım puppp diye bir teşhise benziyor
1canibrahim Handannn35 Aaa şuan şok oldum. Bende ara vereyim ona. Cildiyeye gittim bugün bebeği etkilemeyecek 2 krem verdi. O iyi geldi sürünce inşaAllah geçer. Bebişlerimiz sağlıkla gelsin kızlar☺️