Kızlar ya 28 gün önce normal doğum yaptım bugün dikişlerim ne durumda diye aynayla vajinama baktım böyle nasıl tarif edicem bilmiyorum ama deliğin içinden kırmızı görünümde et var. 2 tane boyutu nohut kadar ama polip kist falan değil sanki organım gibi tarifte edemiyorumda bu nedir yani sizde böyle bişe oldu mu