Leyla-ay-3023 15 haftalık gebeyim. Dişimde bir yer kırılmış rahatsız etmiyor ama ilerde çürüme yapar diye korkuyorum devlette dişten randevu alsam ilgilenirlermi yoksa hamilesin diyip yollarlar mı başına gelen var mı
Rose04 Leyla-ay-3023 benimde dolgu yaptırmam lazımdı özel dişçi olmasına rağmen kabul etmedi ben sorumluluk alamam doktorundan onay kağıdı getir yapayım dedi .
Karabiber Leyla-ay-3023 bak ben dişçiye gittim. Dedim işte hatırlamıyorum ama 12 haftalık hamileyim dedim. Dişçi bana bi kağıt verdi. Bunu kadın doğum doktoruna imzalat dedi. O onay verirse yaparım dişini dedi. Kadın doğuma imzalattım. Kağıdı dişçiye götürdüm öyle yaptı dişimi.
Leyla-ay-3023 Karabiber her halukarda önce dişçiye gitmem gerekiyor belli ki kağıt alıp götürmek için