Zozan-harman bugün bende epiduralli doğum yaptım, bu yoruma tamamen katılıyorum, sancıları alıyor ama açılma anında bebeğin baskısını hissetmeye devam ediyorsunuz, almam epidural diyordum ama büyük nimetmiş özellikle benim gibi açılmanız tam olmadan bebek gelmesi için çok bastırdığında kurtarıcı. Şunu da belirteyim zor evet bebeğin baskısı fakat ben onun baskılarıyla hızla açıldım