Evett 39. Haftamıza gırdık kızlar biz ,
Ne zaman doğurucam bılmıyorum koç burcunu gectık boğa dayız :)
Doğumu ne tetikler ne suyum ne nişanım geldı
Artık doğsun bende bir doğurayım dıye dıye gün gecırıyorum
Pilates topu ustunden ınmemeye calısıyorum
Gunluk yuruyuste yapıyorum ama daha ne yapayım haydı sizde yazın bırbırımıze örnek olsun şunu yapınca doğurursun dıye😁