Eminekzr bende aynıyım açılma falan yok. 2 gece yattım bende lekenme kesildi ama doktor 1 haftaya kadar gelebilir dedi. Kanama falan olursa sancın olursa hemen gel dedi. Bide doktorum 30 dan sonra dogum olursa daha iyi oluyor yaşama şansı gücü falan daha çok oluyor dedi