Rabiaugur geceist 17 haziran ama haftaya kontrolüm var o zaman daha net bişey söyler heralde çok agrılarım yalancı sancılarım var nst ye falan bağlayıp sancıma bakabilir
159951 Normalde 15 haziran ama doktor 1 haziran 8 haziran arası alırız dedi ilk kızım sezeryan olduğu için.
Cerendenizzz Busoo sigara içiyormusuz peki genelde plasenta yaşlanmasını ona bağlıolar ben malesef içiorum ama bişe demedi doktor
momofkaan Adet tarihine göre 17 haziran usgye göre 12 haziran bekliyoruz tabii nezaman gelmek isterse 35.haftada tekrar gideceğim belli o zaman biraz daha birşeyler netleşmiş olur
Busoo Cerendenizzz yok canım ya sigara Alkol kullanmıyorum doktorum da sordu da hatta dumanından da uzaklaşırım hemen
Seymacoban Canım bende sezeryan istediğim için doktorum 4 veya 5 Haziran’da alırım dedi hayirlisiyla inşallah ☺️💜