Betulasel canım bende dha yeni alıştırdım çok şükür alıştı 2 ay 4 aylıktı ilk çişini yapıp kaka yapmıyordu ve kabız oldu ağlıyordu totosunu tutup iki gin fitil vererek yaptrdım zorlmadım yapması için daha sonra ona hadi kakanı yap sana çikolata ödülü verecegim dedim ve tuvalette oyalanmasını sağlasım hatta bazen telefonla ugraştırdım ki tuvalette braz beklesin eni sonu alıştı braz tuvalette vakit harcarsa yapar sabır lazım ilk başlarda kokudan yapmıyorlar daha sonra yavaştan alışıyorlar oyalayın mutlka tuvalette yapacaktır