Cakiltasi2604 Kizlar sizinde oldumu benim boynumda kopkoyu cizgi lekeler oldu. Sanki kirliymisim gibi duruyor. Kivrimlarin oldugu yerde iyice karardi boynumda. Yuzumde leke olmadi ama sadece boyun kisminda oldu. Bunlar gecer mi
BebiskomMm Cakiltasi2604 ayy benmde olmaya başladıı vallaa ilk başta dedim çk kirlendim herhalde duşa girip kese filan attım ama geçmemiş çok kötü duruyor şuan 38+8deyim. 36 haftada filan çıkmaya başladı. Siz kaç haftalıksınız
Fkurt Cakiltasi2604 ya bendede var o şah damarimin üzerinde sanki morarmış kararmış gibi damarlar genişliyor ondan mı acaba
kalpatisi_ Cakiltasi2604 hamileliğimde bendede oldu ensemde saç bitiminin bi tık altında olmuştu hatta hastaneye bile gidicektim bu sebepten dolayı. Doğurdum geçti
Bebisannesiii Cakiltasi2604 aynen benimde olmaya başladı 33+3 haftalik gebeyim neden oluyor anlamadım yaşlanmış gibi hissettim kendimi 😅
Cakiltasi2604 Fkurt hiç bilmiyorumki zaten vucudumuzda degismeyen yer kalmadı. Her tarafimiza bisey oluyor😂
kalpatisi_ Cakiltasi2604 valla ne zaman geçti bilmiyorum saçımla oynarken farkettim bende kddmdk sonra emin olmak için ensemi foto çektim o zmaan anladım geçtiğini 😅😅 1 yada 1.5 ay olmuştu sanırım doğum yapalı
Hmzm65 Cakiltasi2604 anam sorma bu ikinci gebeligim oğlumda öyle seyler olmadı bu kız..boynum koltuk altım ozel bölgem gün geçtikçe kararıyor bir de vücudum çok beyaz olduğu için o kararmadan çok belli ediyor çok kötü ya psikolojim bozuldu
Michail Cakiltasi2604 dirseye kadar kollarim bogazim goguslerim belim pul pul leke oldu gecmiyor dogumdan sonra geciyor ama endise etmeyin
BuketDefne Cakiltasi2604 Merhabalar bende de olmuştu emzirirken terlediğinizde kendi saçınızla silin geçiyor ☺️☺️