Askiletotomsu Hanımlar normal yastık kullanmayacagimizi biliyorum ama kafa sekillendirici yastıkta mi yatacak Full yastiksiz mi yatacak bu bebisler
Efraimmm Askiletotomsu ben çok düşük elyaf ile bir yastık yaptım kafasını koyunca gomuluyo zaten yüksekte değil doktora gösterdim gayet iyi dedi bende sıkıntı yapmadım tabi doktora kontrol zamanında gostermistim arabaya koymuştum🤣🤣yastık için hastaneye gitmedim yani yanlış anlasilmasin
Nazlimom Askiletotomsu ben başının altına hafif yükselti yaptim ince yastıkla üstüne pazen örtü örttüm yan yatırıp sırtına da yastıkla destekledim uyurken boğazina süt gelior öksürüor hastanedeki beşikler bile daha dik o yüzden düz yatırmak sakıncalı bnce