Mavidunyamm sezeryan doğum yaptım bebeğim 12 günlük şuan sağlığı yerinde çok şükür karaciğerle ilgili kan tahlili yapıldı ekstra k vitamini yapıldı ultrason takibi yapalım dediler bir ay sonraya ultrason randevu su aldım bişey var mı yok mu o zaman net blli olacak risklerden ötürü sezeryan doğum istedim ama bnce normal doğum da yapabilirmişim engel bir durum yoktu sonuçta iç organ la alakalıydı doktorum sıkıntı yok yüzde 99 dedi tedbir amaçlı ultrason takibi yapılacak kafaya takmayın dua edin bol bol kalbinizi bozmayın doktorunuz iyi olsun onu dinleyin yinede