Sm1347 Merhabalar… Sizin de sık sık karın sertleşmeniz oluyor mu? Ben şu ara çok yaşamaya başladım. Bazen sancım var gibi de hissediyorum. Yalancı sancı dedikleri bu mu? Siz yaşadını mı?
Dmrdmr_3834 Sm1347 Bende 34+6 yim ve aşırı var özellikle yürüdügum zaman bebeğim sertleşiyor acıtıyor karnımı bazen sancılarım da oluyor ama düzenli değil
direncc Sm1347 evet yalancı sancılar zaten gerçek sancı düzenli oluyor yani aralıkları düzenli oluyor
Sm1347 İlk gebeliğimde 41. hafta doğum yaptım. Nerdeyse ağrısız bir hamilelikti. O yüzden bu hamilelikte yaşadıklarımın normal olup olmadığını anlamlandıramıyorum
direncc Sm1347 rica ederim ben o yalancı sancı yüzünden doğuruyorum sanıp hastaneye gittim 34. Haftamda😂
Seyma_ck Sm1347 30.haftadan beri yaşadığım bir durum ben doğuruyorum sandım başta çünkü 10 dk da bir olmaya başlamıştı ama yalancı sancı çıktı şükür 36+6 yım hala aynı şekil devam malesef
direncc Sm1347 baş aşağı durma sorun değil kanalda olmadığı sürece çünkü bende de 30. Haftada baş aşağı durduğunu fark ettiler ve ben baya endişelenmiştim ama geri düzeldi çok fazla hareketsiz kalmayın egzersiz çok iyi geliyor
Seyma_ck Sm1347 Amin inşallah🤲sormayın bir de benim ilk tecrübesizim ben hemen hastaneye koştuk bilmediğimden
Yeliz6767 Sm1347 Ben de 35+3 üm benim de çok kasılıyor bazen ayakta bazen oturduğum zaman kasılıyor ayağa kalktığımda zor yürüyorum 4 5 saniye sürüp geçiyor
Fasulyem2 Sm1347 32 haftalıkken aşırı kasılmam karında sertleşme vardı magnezuum içtim baya azaldı. Rahim agzı uzunluğunuz normalse magnezyum eksikliğindendir