Elifdilara valla cnm ben taze kaşar alıp sabah yemiştim hep hatta peynirden çok onu yemiştim 2500 olan bebeğim 2 haftada 3300 olmuştu tabi sadece o değil her sabah yumurta öğlenleri incir muz cevizde çok tükettim doktorum süt yerine yogurt yersen daha da iyi demişti ama çok tüketemedim sütü de sabahları tüketiyodum ama biyerde sıkıldım,şimdi 37.haftamdayım 36 dan sonra o yediklerimi hiç yemedim😂 haftaya kontrole gidicem bakıcam yine aynı şekilde kilo almışmı aldıysa 4100 olması lazım kilosu 🙈 bide doğumu var bunun tabi