Hilal1407 canım benim korunmayı bıraktıktan 1 sene 3 ay sonra oldu şuan bebisim 19 haftalık ❤ ne zamandır deniyorsunuz bilmiyorum ama yıllar yıllar değilse kafana takma, 1 sene olmadan tedavi uygulamiyorlar bende korunurken gittim vs sonra bıraktım korunmayı olmadı. 3 kere catlatma iğnesi oldum, 4 kere femera kullandim olmadı. Korona oldum eylülde bıraktım tedaviyi doktorada gitmedim 5 buçuk ay sonra hamile olduğumu öğrendim kafamda bile aman şu zaman giderim bu zaman giderim diyodum o arada olmuş… bazen ne yaparsan yap olmuyor bazende kafanda yokken olabiliyor… 1-1 buçuk sene boyunca olmayabilir normal yani hiçbir rahatsızlığı olmayan birininde hemen olmayabilir… kontrollerini yaptır olmuyorsa sonra takma Allah ne zaman vereceğini bilir, ol dedikten sonra oluyor en hayırlı zamanı bekliyordur bebisin ❤