Kızlar duydunuzmu yapan varmı. Dogum a 1 hafta yani 38. Hafatada falan gögüs e kına yakılıyomus. O tutunca 2 3 gün snra tekrar yakıyomusuz nasır oluyormus ozmn yara olmuyomus. Yaşlı bi teyze söylemişti bana deneyecegm ama acaba dedm bebek emer mi ki kokar mı ki bilrmedim. Eskiler öyle yaparmıs