Dytbsr Çok güzel açıklamışsınız, benim için de faydalı oldu. Benim de bebeğim henüz bir haftalık. İlk günler sütüm yetmiyor herhalde ondan ağlıyor gibi düşündük ama hastanede mama verecekleri zaman almamıştı, çok az yediğini de çıkarmıştı. Ama yine de meme arayışındaydı sürekli. Eve gelince de emzik gibi kullanmaya başladı beni. Uykudan uyanır uyanmaz sabırsızca ağlıyor, asla susmuyordu. İstemeye istemeye emzik verdik karnı tokken, en azından gece rahat ettik, biraz uyuyor, yoksa neredeyse 10 dk’da bir uyanıp ağlıyordu. Mama da vermedim, emzirmeye devam ettim. Şimdi sütüm de gayet gelmeye başladı. Böyle devam ediyoruz bakalım.