Seross10 mervebade_uncgl 18+3te göbek deliği altında sanki birşey kayıyor gibi oldu 3 gün ara ile öyle hissettim 20. Haftada pıt pıt kalp atımı gibi oldu sonrası malum dönmeler toplanmalar tekmeler 🙂 şimdi 3 aylık yanı başımda uyuyor
Zeeynepp mervebade_uncgl aslında pıt pıt atıyor içimde ama kendi kalbim mi diyorum İlk gebelik hiç bilmiyorum 😅
eminemre99 Kızlar bnde daha hissetmedim 15 haftalık oldum inşallah ilerleyen zamanlarda hissederim ❤️
Ozge mervebade_uncgl 18+1de doktora gittim hareketlerini hissediyor musun demişti ben de endişeli bir şekilde yoo demiştim. Muayeneden sonra 1 hafta 10güne hissetmeye başlarsın merak etme herşey yolunda demişti. 3gün sonra18+4te sağ altta damar atması gibi pıt pıt hareketleri olmuştu. 🥰
Hndn44 16+6 haftaligiz ve dün gece itibariyle hissetmeye başladım kayınvalidemin karşında pıt pıt attı ve bugün yine aynı şekilde attı çok mutlu oldum Rabbim isteyen herkese annelik duygusunu tattirsin inşallah 🙏
hasretatar1 mervebade_uncgl 19. Haftada hissettim bazen kalp atışı gibi bazen de tekmelediğini hissediyorum
Birkuzucukbeklerken mervebade_uncgl kizimda 18. Haftamda kalp atışı gibi pıt pıt hissetmiştim bu kızımı da 15. Haftamdan beri hissediyorum 21 haftalik olduk
duuyqquu mervebade_uncgl bende 12. Haftada içimde döndü ya da kaydı gibi hissetmiştim 🙈 sonra doktoruma söyledim gazdır o dedi 😅 ilk gebeliklerde 20. Haftalar ikincilerde 16. Gibi anca hissedilir dedi ama ben baya inanmıştım hissetiğime 😆
Hakanbuse mervebade_uncgl herkes 17-18 hatta 20 den önce hissetmezsin dedi ilk hamileliğim olmasına rağmen 16. Haftamda seyirme gibi hissettim bebeğimi
Melahatakca mervebade_uncgl bizde 14. Haftadayiz gece göz segirmesi gibi biseyler hissettim ilk kez şimdi anneme sordum böyle birşey hissettim nedir diye oda bebeğin hareket etmiş dedi benimde ilk bebeğim valla annem demese bilmiyordum hareket ettiğini çok değişik biseydi ❤️❤️