18+3 bebisim sonunda gösterdi yarında detaylı ultrasona gidiyoruz… 1 kızım olacak çok şaşkınım iki tarafın ailedede kız sonradan 3. 4. Olarak geliyor diye hep erkek olarak düşünmüştüm, kız erkek fark etmez ama esiminde benimde hep hevesimiz kızdaydı Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah gideyim bebisime elbiseler alayım tüllü tüllü 😀