Gzdozlm 37 haftalıkken gitcem cnm çarşamba 36 yım çatı muaynesi falan yapmıcakmış sancım çıkmazsa tabii :😁 bayramda ya da bayramdan sonra kontrol var kontrol öncesi agdaya gidicem 38 de zorunlu suni sancı ile doğum yapıcam zatem temiz olmak istiyom lohusalık bitene kadar idare ediyor o beni ilk doğumum da 38+2 deydi 37 de ağda yaptırmıştım