Acelyaaa_ Kızlar yumurtlama dönemim 9 nisandı sol kasığımda aşırı batma vardı ağrı yerleşmişti şüphelendim erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı hamilemiyiim yaniiiii
Tugceelanaz Acelyaaa_ Buraya yükle görelim testi 😅varsa çizgi hamilesindir cnm kan ver kesinleşir İnşallah vardır 🤲🏻
Adeka Acelyaaa_ sadece yumurtlama döneminde mi oldu ağrı sonra geçti mi benimde öyle oldu şimdi gectide acaba varmıdır diye düşünmeden edemiyorum 🤗
Acelyaaa_ Adeka yok yumurtlama dönemimde hiç ağrı hissetmedimm bugün ağrı yerleşti şüphelendim yaptım baktım silik