Annesininportakali53 Padfoot duru eva da çok narin Bi isim ama Umay ismi çok hoş geldi kulağıma ve adayla da uymuş 🥰
Armess_loya İsimler ayrı ayrı güzel ama birleşince uyumsuz gibi oluyor. Duru bence❤️ sağlıkla doğsun yavrunuz 🧿🤲🏻