EsmaSelma Beklemekten ve acı çekmekten yorulan biri olarak iki karardan birini vermem şart oldu.Vücudum yaralar içinde kaldı kaşınmaktan. Haftalardır uykuya hasretim. Normal doğum başlasın diye yürümekten bacaklarımda derman kalmadı. Ayaklarımın üzerine basamıyorum. Sıcak ve ağırlığı katmıyorum bile hesaba. Tam 40+0 olduk bugün. Doktorumuz Çarşamba günü için yatış verdi ve suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi. Hiç aklımda yoktu suni sancıyla doğum yapma ihtimali. Çekilecek acının dozunu bilemediğim için korkuyorum suni sancıdan. Çekilen acı sonrası işe yaramama ihtimali de var elbette. Suni sancının sıkıntısına girmektense sezeryan olma seçeneği daha ağır basıyor. Bu durumu yaşayanların tavsiyelerine ihtiyacım var.
Zeynepsa EsmaSelma Bu durumu yaşamadım ama suni sonunda sezeryana alinmakta var. Bastan sec sezeryani gitsin