lemonsmother Kalp atışı için ilk kez doktora gittim. 6+6 haftalık olmama rağmen. Ultrasonda 7+6 çıktı bebek. Son haftalarda böyle durum gözükmesi normal de. Gebeliğin başında normal mi ? Adet tarihimden net eminim.
Tugceelanaz lemonsmother Bende net emindim ama erken döllenme olmuş. Adetımden 4 gün önce testim de pozitif çikmişti. 36 hafta oldum şuan yine aynı 1 hafta önde gidiyor değişmedi
Yaagmurr lemonsmother Zamanla yakalıyor haftasını merak etmeyin 2 haftaya kadar önde veya geride olmasında problem yok demişti doktorum