38 haftalık oldum ama hala bir ağrı sizi hissetmiyorum nsterde de normal çıkıyor hafif adet sancısı gibi ağrılar oluyor ama bebeğin aşağıya baskı yaptığı için o şekilde ağrıyormus yalancı sancılar bu şekilde olabilirmi sancim varda ben anlamıyor olabilirmiyim