Merhaba benım hamılelıgım boyunca lekelenmem oluyordu 23 mart sabahı uyandım da her yerım kan ıcın deydi benı hastaneye yatırdılar kesilir gıbı oldu lekelenmem oldu her hafta muhakkak cok buyuk kan ve buyuk parca seklınde pıhtı gelıyor gunde ıkı kere progestan vajınal kullanıyorum aksamları da igne yapıyorum ıcerde kanama devam ediyormus pıhtılar da varmıs suanda leke leke gelıyor bebegım 22+5 yogun kanama ıle beraber suyumda azalmıs dı oyuzden bol bol dinlenin sadece wc ye kalkıyorumhep yatıyorum