Bugün Doktoruma Gittim. Bebeğimi Kontrol etti ve dediki Kilosu ve Boyu haftasına göre normal ama karın cevresi genişliği 1 hafta geride kalmış. Hani çok çok kafana takip moral bozacağın bir durum yok dedi. Yalnız ben taktım gestasyonel diyabet çıktı ama öyle aşırı bir yüksekte değil hatta 1 haftadır sekerimi ölçüyorum 125 i geçmiyor tok karnına. Yani bu gerilik bir skntı yaparmi bebegimde çok kafam karıştı.