Ranaaa58 Tetenoz aşısından 1 gün sonra kolda şişme oldu mu. Ağrı çok olmadı bugün biraz var ama kolumda şişme yaşadım kızardı birazda şişen yerr
Aybukeninannesi01 Ranaaa58 bende sadece yorgunluk yaptı başka bi etkisini görmedim ikinci aşıyı de bugun vuruldum Allah’a şükür hiç bişeyim yok
Gamzess1 Bende olmuştu aşırı bi ağrım olmadı ama 3 gün kaldırmakta zorlandım ve biraz şişmiştim ebe demişti zaten şişerse buz tut diye
Ranaaa58 Gamzess1 buz tutmaya devam edeyim o halde. Ağrısı biraz car ama yatınca üzerine basına oluyo ağrı
Ranaaa58 Aalleeyynnaa normalse korkmama gerek kalmadı 🌸 sol kolum olduğundan şimdş sol tarafa yatmakta zorlanıyorum
Aytiii ben hayatımda olmadım, şimdide olmuycam..Rusyada önermiyorlar, Türkiyedeki doltorumda sen nasıl istersen dedi)
Ranaaa58 Deletedmom_110 acaba yan etkimi verdi diye korktum. İlk gün hissetmeyince bişey olmaz sandım. Böylede olunca korktum sağ olun 🌸
Aalleeyynnaa Ranaaa58 3 gün sağ tarafa yattım sizde zorlamayın bence bir kaç gün ☺️ hiç bir zararı da yok içiniz rahat olsun
edis22 Ranaaa58 bendede hafif sisme vardi. Benimki ilkinde 9 gun agridi 2incinde 5gun surdu. Ikisindede hafif sisme vardi ama kizarik yoktu
Saylikesma Ranaaa58 ben iki gün önce oldum şişme morsrma falan olmadı ilk gün yumruk atılmış gibi ağrıyodu kolumu kaldırınca falan üstüne yatılmıyor zaten. Şimdi de sürüyor ağrısı sanki sporun ilk günü bütün kaslarn ağrır ya öyle ağrıyo