Kizlar 37+1 de kontrole gittik dr 10 gun sonra yine gel dedi ama gitsem acilden mi giriş yapmam lazım randevu yok çünkü
Birde ben bayramdan önce dogursam da rahat etsek bebisimde bende diyorum.hep ne agrim.sizim.sancim hicbirseyim yok galiba gec doğacak gibi geliyor