Worldmom doktorların 37-38 haftalık gebesinin olmadığı hiç bir aralık yok ki maalesef. 😅 Sonuçta onlar da insan, iş dışında onların da çolukları çocukları hayatları var, elbette izin kullanacaklar. Bize denk gelince de mecbur başka doktora gideceğiz. Benim de doktorumun babası vefat etti, büyük ihtimalle önümüzdeki hafta olmayacak. Doğurursam şansıma gelen doktora razı geleceğim artık yapacak bir şey yok.