BusRaa20 Kızlar varmi denizlide olup da bu hastaneye giden gelin konuşalım ben bu hastanede doğum yapacağım Allah izin verirse 🙏😇
ed1112 BusRaa20 nasıl memnun musun :) benim de denipolde olacak inşallah oraya giden var mı yazabilir memnun kaldı mı vs :)
OzlemKaragoz BusRaa20 Ben ilk doğumumu orada yaptım🥰 Şimdi de 36+1 haftalık hamileyim yine orada doğuracağım nasip olursa. Doktorum Mehmet Gencer🌺
BusRaa20 ed1112 ben memnunum canım ozellerin icinde en uygun hastane gibi geliyor bana denipole gitmeyi düşünmüştüm bi kac kisiden sezeryana yöneltiyor genelde doktorlari dediler bende gitmekten vazgectim hangi doktora gidiyosun denipolde
Ozlem2206 ed1112 42 gün önce doğum yaptım denipolde bazı şeyler gözüme çarptı %100 memnun kaldım diyemiycem malesef ama doktorum çok çok iyiydi ondan memnunum allah razı olsun zor bi doğumdu benimki birde inşallah herkes sağlıkla kucağına alsın yavrusunu
ed1112 BusRaa20 Serkan yurtsevere gidiyorum ama çok memnunum çok iyi birisi. Sezeryan konusunda bilmiyorum bana dedi ki çatı muayenesinden sonra karar veririz o zaman ki şartlara göre
BusRaa20 ed1112 ben semih mun icin duymuştum tabi diger doktoru bilemem dogum fiyati kac denipolde bide kac haftaliksiniz
ed1112 _Kevser_ Doğum fiyatı hakkında bilgin var mı hiç sormadım ben unuttum hep 😂 kaç haftalıksın ben 18
Safiyec _Kevser_ Bende Semih beye gidiyorum 20 haftalıgım,doktoru beğeniyorum bu sıkıntı yaşamadım hatta ilk bende Serkan beye gittim 2 3 defa sonra Semih beye geçtim 🙂
_Kevser_ ed1112 Biz 17 haftalığız 😊 Ilk basta danısmada sormustum ben 4250 gibi bi rakam söylemişlerdi.Vajinal dogum sezeryan ayni demişlerdi.Epidural vs olunca ne kadar bilmiyorum.
Ozkl- Bende Semih Muna gidiyorum. Memnunum gayet ilgili bi doktor. Doğum fiyatını bende merak ediyorum 😊
_Kevser_ BusRaa20 Aminn insallah hepimizin 🙏 Semih Bey’de daha ilk defa muayene oldum.Benim doktor seruveni biraz karısık 😅
tazeaaanne BusRaa20 merhaba suna hanımdan memnun kaldınız mı bende ona gitmeyi düşünüyorum 32 haftalığım normal doğum istiyorum önerir misiniz
Ozkl- BusRaa20 biz vezneye sorduk ama söylemediler. Doktorunuzla konuşun demişlerdi. Bidaki gittiğimizde soracagiz
BusRaa20 ed1112 valla özel sağlığın fiyatini 7 bin diye duydum insallah o kadar cok degildir denipolde muayene ucreti ne kadar
ed1112 BusRaa20 doğum 4250ymiş Kevser öyle yazmış :)) muayeneye 170 TL sigortasız 200müş galiba ben 170 veriyorum. Doktorum sağolsun 10 gün dolmadan tekrar randevu veriyor ücret ödemiyorum o zaman
Dilayyyyy BusRaa20 ozel sagliga gdyrm ben 36 haftaligim doktorumda doc. Hülya hanim 5500 suan dogumu diger doktrlarin bir tik daha dusuktur cnku hulya hanimn muayesnesi 265 tl dger doktorlarn 215 tl
ed1112 _Kevser_ Sağ ol canım teşekkür ederim. Detaylı ultrason yapıyor mu buradaki doktorlar bilgin var mı? Ben 2li yaptırdım. 4lü ve detaylı var sırada
BusRaa20 _Kevser_ iyiymis canim bizimde 165 giris zaten baska doktora gitmek icin bilgi aldığımda da genelde denipolle ozel egekentin fiyatlari ayni seyrediyor