Progestan ve vitamin kullanmaya başlayın hem adetinizi düzene sokar hem hamile kalmanıza yardımcı olır kalıncada tutunmaya.. aklınıza çok takmayın stres üzüntü sinirden uzak durun, beslenmenize özen gösterin, uykunuzu kesinlikle alın.. inanın bunlarda çok fark ediyor.. ilk kayıbımda okadar cok kafama takıyodum ki 60 gün sonra ilk adetim gelmişdi.. sonra staja başlamışdım aklıma takıcak vaktim yokdu cok yoruluyordum 2. Adetim düzenli geldi ve ondan sonra hamile kaldım çok şükür🥰 doktorunuz bir sorun görmediyse Allahın izniyle olur korkmayın, en kısa zamanda güzel haberi alırsınız inşAllah ama 4-5ay olmuş diye isyan etmeyin her halimize şükürler olsun aksine bol bol dua edin herşey Allahtan, Allah gönlünüze göre versin inşAllah🥰