Elif0611 Merhaba bugun detaylı ultrasona girdik doktor bebeğin kilosu ve boyunu söyledi ama heycandan unuttum verdiği raporda yazarmı acaba baktım bulamıyorum yabancı dil ile filan mı yazar benmi göremedim acaba?