Dikkatbebekvar ben söyleyim eskiler o tarlalarda kendi yetiştirdikleri sebze meyveleri, kendi yaptıkları peyniri zeytini ekmeği yiyorlardı. Herşeyi en doğalından hormonsuz ilaçsız yiyorlardı. Dolayısıyla vücutları daha diri daha dayanıklı. He o zamanda olmuyor muydu sıkıntılar oluyordu tabi ki. Ama bu kadar fazla değildi. Şimdi hangi doktora sorarsan en çok düşüklerin, gebe kalamamanın en büyük sebeblerinden birinin bu olduğunu söylüyor. Biz napıyoruz her şeyi marketten alıyoruz. Normalde kış mevsiminde domatesin olmaması lazım ama pazarda marketde dolu ve hepsi ilaçlı hormonlu. Üstelik gebelikte bir sürü ilaç kullanmak zorunda kalıyoruz çünkü dışardan almamız gereken hiç birşeyi alamıyoruz. Vücudumuz daha dirençsiz bağışıklığımız daha düşük. Daha ne olsun..