Svg02 Fatmacglr biz de 38+5 ile cumartesi 23 nisanda doğuma girecegizz🤩 çok heyecanlıyım ya 1 gün kaldı
Fatmacglr Svg02 çokkk heycanlı korku 🤗 siZin ilk doğum mu benim ikinci sezeryan ama 8 yıl önceydi ilki
Mercimek2 Pinos-161 38 +5 olduk normal doğumu bekliyorum 28 inde kontrolüm var sanki doktorum mecburi sezaryana alacak gbi hissediyorum 😔
Pinos-161 Mercimek2 bizimde kilodan dolayı sezeryan dedi her iki doğumda da anne oluyoruz önemli olan bebişimizin sağlıklı gelmesi inşallah sağlıkla gelirler ❤️
Annelikooneko Pinos-161 pazartesi sabah 8de yatisim yapilck benimde ikinci sezarynm olcak Allah nasip ederse 🌺
Fatmacglr Bsra0163 evet doğduk biz çok şükür ♥️ Sabah 8 buçukta spinal olucaktı ama troid hormonları bozuk diye genel anestezi yaptılar rabbim herkesi sağlıkla kavuştursun yavrusuna biz sıramızı saldık 😍💖💖