Pinos-161 Selam annişler pazartesi günü 38+5 ile sezeryanda gidiyoruz ve çok heyecanlıyız, sizde durumlar nasıl bir yakın mı doğumlar, yada doğum yapan anneler nasılsınız varmı tavsiyeniz
SedefPolat Pinos-161 çokkk ☺️ İlk hamilelik olunca heyecan daha fazla oluyor sanırım nelerle karşılaşacağız acaba bebiş nasıl olcak sorular çok süre az heyecan çok kaygı düzeyini ortalama bi seviyede tutmak için direniyorum 😂
Pinos-161 Bsra0163 bende öyle hem cok korkuyorm hem cok heyecanlıyım hemde saglıkla gelsin diye dua ediyorum 👼
Bsra0163 SedefPolat Pinos-161 Heyecan korku acaba nasıl olup btcek genel mi olsam spinal mi kafamda 40 tilki dolaşıyor aklıma geldikçe gözlerim doluyor ilk gebelik Of bilemiyorum 😕
Pinos-161 SedefPolat bende her gece doğumu düşünüyorum dua ediyorum tek isteğim sağlıklı sıhatlı kavuşmak güzelce kucagımıza alalım inşallah benim sabah 11de doğumum gün gelmek bilmiyor :)
SedefPolat Bsra0163 Rabbim sabrını da direnme gücünü de verecektir, yüzlerini görene seslerini duyana kadar telaşlanırız sonra her şey çok güzel olur inşallah 😍
Pinos-161 Bsra0163 ben spinal olmaya karar verdim genelden ayılırken cok zor oluyormus anestezi doktoru baya açıklama yaptı ama siz hangisine mantığınız yatıyorsa onu olun
Bsra0163 Pinos-161 Valla bana kimse açıklama yapmadı doktorum nasıl istersen dedi bilmiyorum bende hem o anı yaşamak istiyorum hem korkuyorum bir yandan Aslında beni korkutan şu doğumdan sonra karnına bastırma olayı belki de abartıldığı kadar değildir burdakiler çok abartıyordur bilmiyorum burası da arada psikolojimi bozmuyor değil 😏
Svg02 Fatmacglr biz de 38+5 ile cumartesi 23 nisanda doğuma girecegizz🤩 çok heyecanlıyım ya 1 gün kaldı